Warsztaty z prawnikiem
Projekt pn.
„W drodze do sukcesu”
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014–2020, Poddziałania 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym, osi priorytetowej IX Włączenie Społeczne
ZAPYTANIE OFERTOWE
Konopiska 17.08.2021 r.
Gmina Konopiska – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopiskach ul. Lipowa 1, 42-274 Konopiska, NIP 573-24-14-778, jako Beneficjent projektu „W drodze do sukcesu” nr RPSL.09.01.06-24-0684/17-00 zaprasza do złożenia oferty cenowej na przeprowadzenie warsztatów z prawnikiem dla uczestników powyższego projektu.
I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019r. W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1. Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania o cenę w rozumieniu ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów prawniczych wg poniższych wytycznych:
Ilość osób: Dwie grupy szkoleniowe. Max. po 12 osób w jednej grupie.
Czas trwania kursu: Łącznie 52 h zegarowe warsztatów. Po 26 h zegarowych dla jednej grupy.
Termin realizacji: Przewidywany termin realizacji od 20.09.2021 do 20.12.2021 r.
Termin realizacji umowy może ulec zmianie w zależności od obostrzeń związanych z wprowadzonym i utrzymującym się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanem epidemii koronawirusa COVID-19.
Miejsce realizacji: Teren gminy Konopiska. Miejsce warsztatów wyznacza Zamawiający.
Odbiorcy działania: Uczestnicy projektu pn. „W drodze do sukcesu”.
Forma: Warsztaty mają odbyć się dla dwóch grup szkoleniowych (po 26h zegarowych każda) w formie stacjonarnej. Podczas warsztatów uczestnicy zapoznają się z prawem pracownika w miejscu pracy, w tym macierzyństwa oraz ojcostwa, które pomoże im w polepszeniu swojej sytuacji na rynku pracy oraz sprawach rodzinnych.
Tematyka: „Warsztaty prawnicze - warsztaty z zakresu prawa pracownika w miejscu pracy, w tym macierzyństwa oraz ojcostwa”.
Warunki dodatkowe: Na zakończenie kursu każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o odbyciu udziału w powyższych warsztatach.
Materiały: Wyposażenie uczestnika w materiały szkoleniowe odpowiadające tematyce zajęć niezbędnych do ich realizacji leży po stronie Wykonawcy.
III. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY
1. Osoba wskazana przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia musi spełniać warunki:
a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) przedstawić przykładowy konspekt zajęć (tematyka poszczególnych spotkań, sposoby realizacji),
c) posiadać wiedzę i udokumentowane wykształcenie z zakresu prawa
d) posiadać min. 2-letnie doświadczenie w zawodzie prawnik
IV. SKŁADANIE OFERT
Wymagane dokumenty:
1. Wykonawca ma obowiązek wypełnić formularz oferty. Oferta wraz z podanymi danymi Oferenta oraz ceną brutto za 1 h zegarową warsztatów, oraz cena brutto całej usługi dla wszystkich osób – łącznie 52 h zegarowe. (załącznik nr 1)
2. Wykonawca ma obowiązek wypełnić oświadczenia o posiadanych specjalistycznych kwalifikacjach osoby wskazanej do realizacji zamówienia. (załącznik nr 2)
3. Wykonawca ma obowiązek udokumentować posiadaną wiedzę i doświadczenie: Warunek szczegółowy - w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają minimum 2-letnie doświadczenie w zawodzie – prawnik. (załącznik nr 3)
4. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę tak, aby zawierała wszystkie czynniki związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia i obejmowała wszystkie koszty, jakie poniesione będą przy realizacji zamówienia oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem umowy przez Wykonawcę.
5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. Płatności będą uregulowane w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
6. Wykonawca ma obowiązek wypełnić oświadczenie dot. obowiązków RODO. (załącznik nr 4)
7. Wykonawca ma obowiązek wypełnić Klauzulę Informacyjną. (załącznik nr 5)
8. Oferty należy składać do dnia 02.09.2021 r. do godziny 13:00 (decyduje data i godzina wpływu do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopiskach ul. Lipowa 1, 42-274 Konopiska). Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.
9. Sposób i miejsce składania ofert: oferty powinny zostać dostarczone osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopiskach ul. Lipowa 1, 42-274 Konopiska (z dopiskiem na kopercie: Projekt „W drodze do sukcesu” – szkolenie „Warsztaty z prawnikiem”), lub drogą elektroniczną e-mail: przetargi@gops.konopiska.pl
10. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu na składanie ofert.
11. Wszystkie strony oferty powinny zostać trwale spięte, zaś oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana i parafowana przez Wykonawcę. W przypadku podpisania oferty przez osoby inne niż osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, należy dołączyć pełnomocnictwo do składania ofert w imieniu Wykonawcy.
12. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Monika Kemuś, Magdalena Badora, tel: 34 311 13 06.
V. KRYTERIA WYBORU OFERTY:
Ocenie podlegają oferty kompletne, zgodne z treścią i przedmiotem zamówienia oraz spełniające wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
Kryteria oceny i ich znaczenie:
Cena – waga max. 100/100 pkt.
Kryterium cena – będzie obliczane wg wzoru:
Liczba punktów = (najniższa cena/cena badanej oferty) x 100 pkt.
Cenę brutto za realizacje 1 godziny zegarowej warsztatów należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.
Cena powinna obejmować całkowity koszt realizacji zamówienia zgodnie z zapytaniem.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów i odpowiada wszystkim warunkom przedstawionym w ogłoszeniu.
Zamawiający z postępowania o udzielenie zamówienia i wyboru ofert sporządzi protokół.
Informacja o wynikach postępowania po zakończeniu procedury wyboru Wykonawców zostanie wysłana drogą mailową do wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty w wyznaczonym terminie. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
W ramach składania wniosku o dofinansowanie lub wniosku o płatność oferty złożone w ramach procedury mogą zostać przekazane w celu weryfikacji do właściwej Instytucji Zarządzającej tj. Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.
VI. INFORMACJE DODATKOWE
1. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Wybór oferty zostanie dokonany zgodnie z przedstawionymi kryteriami oceny ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania umowy w przypadku niezaakceptowania przez Wykonawcę treści umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny lub do zamknięcia postępowania bez wyboru ofert/oferty.
4. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego Zapytania ofertowego. Stosowane zmiany zostaną upublicznione w sposób w jaki odbyło się ogłoszenie niniejszego zapytania.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem, kalkulacją i złożeniem oferty.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość podjęcia negocjacji z Oferentem wyłonionym w postępowaniu konkursowym w przypadku, gdy złożona oferta przekroczy dostępna alokację na realizację powyższego zamówienia.
Załączniki:
1. Formularz oferty (Zał. nr 1)
2. Oświadczenie o posiadaniu specjalistycznych kwalifikacji osoby wskazanej do realizacji zamówienia. (Zał. nr 2)
3. Oświadczenie o posiadaniu minimum 2-letniego doświadczenia w zawodzie - prawnik. (Zał. nr 3)
4. Oświadczenie dot. obowiązków RODO. (Zał. nr 4)
5. Klauzulę Informacyjna. (Zał. nr 5)
Informacje
Magdalena Badora
Magdalena Badora
Monika Kemuś
2021-08-17
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopiskach